«محصولات‌تراریخته» توطئه‌ صهیونیسم علیه جمعیت مسلمانان
بیماریها و شناخت داروها در طب سنتی اسلامی ....................پیامبر اکرم(ص):لايَستَغنِي أهلُ كُلِّ بَلَدٍ عَن... طَبيبٍ بَصيرٍ ثِقَةٍ. .....مردم هيچ شهرى از پزشکِ بصيرِ مورد اعتماد بى نياز نيستند. ...............................بحارالانوار،ج75،ص235
عینک آفتابی مارک با گارانتی" >عینک آفتابی مارک با گارانتی
عینک آفتابی ریبن" >عینک آفتابی ریبن
فروشگاه خرید ساعت دیواری" >فروشگاه خرید ساعت دیواری
فروشگاه اینترنتی" >فروشگاه اینترنتی
هاست ویندوز Plesk" >هاست ویندوز Plesk
عینک آفتابی مردانه" >عینک آفتابی مردانه
ظرفشوی واشن برایت" >ظرفشوی واشن برایت
خرید مونوپاد" >خرید مونوپاد
خرید ساعت دیواری فانتزی" >خرید ساعت دیواری فانتزی
گن لاغری" >گن لاغری
پایه عکاسی مونوپاد" >پایه عکاسی مونوپاد
نینجا والت" > نینجا والت
دستگاه فر موی مک استایلر" >دستگاه فر موی مک استایلر
پایه عکاسی مونوپاد" > پایه عکاسی مونوپاد
فانی بافت خرید" >فانی بافت خرید
گن لاغری مردانه" >گن لاغری مردانه
خرید ساعت دیواری" >خرید ساعت دیواری
پاور بانک" > پاور بانک
واکر کودک" >واکر کودک
مونوپاد" >مونوپاد
شارژر همراه پاور بانک" >شارژر همراه پاور بانک
تی شرت محرم" >تی شرت محرم
گن لاغری مردانه" >گن لاغری مردانه
خرید هاست لینوکس" >خرید هاست لینوکس
شارژر همراه" >شارژر همراه
بهترین گیرنده دیجیتال " > بهترین گیرنده دیجیتال
فروشگاه تی شرت محرم" > فروشگاه تی شرت محرم
هات بانز" > هات بانز

آمار مطالب

کل مطالب : 271
کل نظرات : 0

آمار کاربران

افراد آنلاین : 1
تعداد اعضا : 19

کاربران آنلاین


آمار بازدید

بازدید امروز : 8
باردید دیروز : 2
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 2448
بازدید سال : 5669
بازدید کلی : 109524

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان بیماریها و شناخت داروها در طب سنتی اسلامی و آدرس teb1.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 8
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 271
بازدید ماه : 2448
بازدید کل : 109524
تعداد مطالب : 271
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1


(دريافت کد ساعت)<

br>
تبلیغات
<-Text2->
نویسنده : سلامی
تاریخ : چهار شنبه 28 بهمن 1394
نظرات

طرح خطرناک کیسینجر
بنیانگذار انجمن بیوتکنولوژی ایران با مدرک فوق‌تخصص مهندسی ژنتیک با تاکید بر این موضوع که تراریخته فعلاً مشکلی از کشور و جهان حل نمی‌کند، گفت: این یک تجارت است، برای اینکه بذر عقیم را به کشاورز بدهند، که هر سال به آن شرکت فروشنده بذر وابسته باشد! در واقع توطئه این است، که با ابزار غذا کشور و مردم را کنترل کنند. غذا به یک سلاح برای کنترل مردم جهان تبدیل شده است؛ بعداً درباره این پروژه سازمان دهی شده که سال ۱۹۷۴ کیسنیجر در امنیت ملی آمریکا آن را پایه گذاشت صحبت خواهم کرد؛ تا مسئولین کشور و مدیران و تصمیم گیرندگان کشور بدانند این یک طرح بلند مدت برای کنترل جهان به وسیله دوعامل انرژی و غذا و دارو است.
هوشیاری اروپایی و تبلیغات ایرانی!
دکتر کرمی با اشاره به اینکه تعدادی از کشورهای اروپایی کلاً یا تراریخته را ممنوع کرده‌اند یا بسیار محدود نموده‌اند با انتقاد از تبلیغات در ایران برای محصولات تراریخته یا GMO گفت: متأسفانه برخی افراد این سیاست را در داخل کشور هم توسعه دادند و آن را بی‌محابا تبلیغ می‌کنند؛ برخی درباره اینکه تولید و واردات تراریخته‌ها نقشه خطرناکی برای کنترل ایران و کلاً خاورمیانه و جهان اسلام است ناآگاهند، و بصیرت لازم را ندارند؛ برخی هم آگاهی دارند، ولی داشتن منفعت شخصی، و قدرت، ثروت، شهرت و مسائل نفسانی، به آنها اجازه بازگشت نمی‌دهد؛ حتی از آن بدتر خدا نکند عاملی باشند، برای اجرای مقاصد طرح شوم NSSM 200 هنری کیسینجر صهیونیست که غذا را یک ابزار و سلاح برای کنترل کشورها و جمعیت‌ها و در نهایت کنترل جهان می‌داند.
دعوت به تحقیق و مطالعه
وی ضمن توصیه مسئولین کشور به هوشیاری در برابر دسیسه خطرناک تراریخته‌ها، گفت: وزرای کشاورزی، بازرگانی، مجلس محترم، قوه محترم قضاییه، قوه محترم مجریه، وزارت بهداشت، مراجع نظارتی! خواهش می‌کنم این طرح شوم را مطالعه بفرمایید. خوشبختانه شورای عالی انقلاب فرهنگی، در سال ۱۳۹۲ جزوه‌ای با عنوان «جنگ جمعیتی ستیز صهیونیست‌ها علیه ملت‌ها» را منتشر کرد. به گفته هنری کیسنیجر، هدف این طرح شوم، کاهش جمعیت جهان به ۲ میلیارد نفر، به خصوص در کشورهای مسلمان، و با ابزارهای مختلف از جنگ و خونریزی و قتل عام فیزیکی مردم، تا شیوع بیماریهایی مثل ایدز و انواع همه‌گیری‌ها، و ابزار غذا و کنترل نسل، عقیم کردن جوانان مسلمان، و روش‌های دیگر است که در این کتاب آمده است. کیسینجر اعلام می‌کند ما نگران افزایش جمعیت مسلمانان جهان هستیم؛ تعادل دارد به هم می‌خورد؛ رشد مسلمانان بسیار بالا رفته؛ در فلسطین و لبنان هر خانواده ده دوازده فرزند دارند؛ این‌ها می‌گویند با این رشد تعادل جمعیتی به نفع اسلام به هم خواهد خورد؛ و اسلام برمسیحیت چیره خواهد شد؛ پس باید جمعیت اینها را کنترل کنیم؛ و در مورد راه حلش هنری کیسینجر در سال ۱۹۷۴ این طرح شوم و خطرناک و بسیار پیچیده را مطرح کرد.
نه ملی به تراریخته ها
دکتر کرمی در پایان گفت: من به این عزیزان که از خودمان بودند؛ ایرانی هستند؛ مسلمانند؛ حتی جزو دانشمندان ایران هستند؛ در مناصب کشوری هستند؛ در دانشگاه‌ها در هر جا که هستند؛ عرض می‌کنم؛ عزیزان من! دشمن بسیار مخفیانه از ابزار غذا برای صدمه زدن به کشور، امنیت ملی، سلامت جامعه، منابع و ذخایر کشور استفاده می‌کند. در ظاهر صحبت از صلح و مذاکره و معاهده و عهدنامه و غیره می‌کنند؛ ولی در باطن به همان دشمنی خبیثانه خود ادامه می‌دهند؛ اما با ابزارها و روش‌های پیچیده و مخفی و دشوار برای رصد و پایش. من نگران هستم که این دوستان عزیز ما وقتی متوجه بُعد فاجعه شوند که دیگر دیر شده باشد.

 


تعداد بازدید از این مطلب: 2686
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0


مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود